Sayfanın başına ulaştınız.

Telve Pro profesyonel kahve makinesindeki arıza ışıkları

Telve Pro profesyonel kahve makinesindeki arıza ışıklarıyla ilgili açıklamalar aşağıda verilmiştir.

Yardım mı gerekli?

Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.

Teknik Destek ve Servis Randevusu

Arıza işareti mavi yanıyor, baş kısımda yer alan 1 numaralı fincan seçim düğmesi kırmızı yanıyor ve uzun "bip" sesi duyuyorsanız su basıncını ölçen sistem olan debi ölçer ile ilgili bir arıza yaşadığınız anlamına gelir..
 

Debi ölçer arızası kullanıcı tarafından çözülebilecek bir problem olmadığı için servis çağırmanız gerekmektedir.

Arıza işareti mavi yanıyor, baş kısımda yer alan 2 numaralı fincan seçim düğmesi kırmızı yanıyor ve uzun "bip" sesi duyuyorsanız indüksiyon (ısıl işlem başlatma) ısıtma sisteminde sorun yaşadığınız anlamına gelir.
 

İndüksiyon ısıtıcısı arızası kullanıcı tarafından çözülebilecek bir problem olmadığı için servis çağırmanız gerekmektedir.

Arıza işareti mavi yanıyor, baş kısımda yer alan 3 numaralı fincan seçim düğmesi kırmızı yanıyor ve uzun "bip" sesi duymanız durumunda pişirme sensöründe (algılayıcısında) problem yaşıyorsunuz demektir.
 


Pişirme sensör arızası olması durumunda sensör camının temiz olduğundan emin olun. Tekrar kahve yapmayı deneyin. Arıza devam ederse 0850 210 0 888 numaralı telefon ile Beko çağrı merkezimizden veya +90 544 444 08 88 numaralı telefon ile Beko Destek WhatsApp hesabımızdan destek alabilirsiniz.


 

Bu makaleyi faydalı buluyor musunuz?
İlgili Makaleler
Daha Fazla Arayın