Kombi hata uyarısı veriyor (Reset düğmeli)
Beko kombiniz çalışma sırasında umulmadık durumlar karşınıza çıkabilir ve bazı hata kodları gösterebilir. Bu durumların üstesinden gelmeniz için bazı adımları denemeniz gerekir.
Yardım mı gerekli?
Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.
Teknik Destek ve Servis RandevusuKombiniz E03, E05, E06, E12, E13, E25, E26, E96, E97, E98, E99, A02, A03, A06, A07, A08, A09, A77, AP, A3 veya H1 hata kodlarından birini vermesi halinde aşağıdaki adımları yaptığınızda sorun düzelir. Sorununuzun devam etmesi halinde 0850 210 0 888 numaralı Beko çağrı merkezi hattını arayarak müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
Kombiyi sıfırlayın
Kombinizin ön kısmında ekranın hemen altında, üzerinde "Reset" (sıfırlama) yazan bir tuş bulunur. Kombiniz açıkken bu tuşa parmağınızı basıp çektiğinizde sorunun düzeldiğini göreceksiniz.
Sigorta kontrolü
Kombinizin yanındaki duvarda yer alan ve üzerinde mandala benzeyen bir düğme olan kutu, sigorta kutusudur. Sigorta kutusunun üzerindeki mandala benzeyen düğmeyi önce kapalı, daha sonra açık konuma getirdiğinizde sorun çözülecektir.
Sigorta kutusu
Gaz vanası kontrolü
Kombinizin yan tarafında, gaz hattına bağlı olan boruda sarı bir vana bulunur. Bu vana kapalı kalmış olabilir.
Üzerinde "Açık" yazan tarafa doğru çevirerek vanayı açın.
Gaz vanası