Wifi klimalarda "cihaz bulunamadı" hatası
Beko klimanız kullanım sırasında beklemediğiniz davranışlar sergileyebilir ve doğru şekilde çalışmayabilir. Bu durumda teşhis koymak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz.
Yardım mı gerekli?
Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.
Teknik Destek ve Servis RandevusuÖncelikle klimanızın "KLİMA_XXX" ağına bağlı olduğundan emin olun. Hata almaya devam etmesi halinde elle kurulum yapabilirsiniz. Düzelmezse modemin üzerinde yazan (internet sağlayıcı) firma ile görüşebilirsiniz. (örnek; TTNET, superonline vb).
Wifi bağlı olduğu halde hata almaya devam ediliyorsa
Klimanızı şalterinden kapatıp açın. Modeminizi ve cep telefonunuzu açma/kapama tuşundan kapatıp açarak kontrol edebilirsiniz.
Elle kurulumu nasıl yapacağım?
"Cihaz bulunamadı" ekranında sol alt köşede “Elle Kurulum” sekmesinden klimanızı bağlamak istediğiniz ağın adı, güvenlik protokolü, ağ anahtarı bilgilerini ilgili alanlara yazın ve “Kurulumu Tamamla” butonuna basarak kurulumu tamamlayın.