Sayfanın başına ulaştınız.

Kablosuz ağ ismi veya şifresi değişirse ne yapmalıyım?

CONNECT kurulumunun yeniden yapılması gerekmektedir. Bundan dolayı  klimanızı sıfırlayıp, uygulamadan "Evi sil" tuşuna bastıktan sonra uygulamadaki kurulum adımlarını izleyebilirsiniz..

Yardım mı gerekli?

Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.

Teknik Destek ve Servis Randevusu

Klimanın internet ayarları nasıl sıfırlanır?

Klimanızın kumandasında bulunan "Enerji Tasarrufu" ve "Hızlı" tuşlarına aynı anda basarak klimanızdan uzun süreli bir ses gelene kadar basılı tutarak ; sıfırlama işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Evi sil işlemi yapılamıyorsa

Uygulama ana sayfasının sağ üst köşesinde yer alan ayar simgesine basın. Ekranın aşağı kısmında çıkan ''Evi sil'' tuşuna bastıktan sonra uygulamadaki kurulum adımlarını takip edebilirsiniz. *Sadece kurulumu yapan hesabın sahibi evi silmeye yetkisi vardır.

Kablosuz ağ bağlantısının yapılması

Ev adı girip haritada evinizin yerini seçtikten sonra onay işaretine basın. Akıllı telefonunuzun konum ayarları açık olmalıdır. Klimanın elektrik bağlantısının yapılmış olduğundan emin olun. Uzaktan kumandanın üzerindeki "enerji tasarruf" ve "hızlı" tuşlarına 5 saniye boyunca basın. Klimadan "bip" şeklinde bir onay sesi geldiğini ve klimanızın üzerindeki wifi işaretinin yanıp söndüğünü göreceksiniz. Telefon veya bilgisayarınızın kablosuz ağlar menüsüne gidip "KLIMA_XXX" isimli ağa bağlanarak uygulamaya tekrar geri dönüp "klimaya bağlan" tuşuna basın.

Klima kumandası "enerji tasarruf" ve "hızlı" tuşları

Kablosuz ağ bağlantısının yapılması

Bağlanmasını istediğiniz ağ ismini seçip bu ağın şifresini girin. Ardından "Kurulumu Tamamla" tuşuna basın.

Connect kurulumu yapılamadıysa

Klimanızın bir güç kaynağına ve internete bağlı olduğundan; kablosuz ağınızın ise gizli olmadığından emin olun. Telsiz, telefon, bluetooth cihazlar, kablosuz güvenlik sistemleri ve benzeri kablosuz çalışan cihazları kapatıp tekrar deneyin. Modeminize bağlı kablosuz cihaz sayısını azaltın. İnternet sağlayıcı kutunuzun (modem) güvenlik ayarlarını geçici bir süreliğine kaldırmayı deneyin. Modeminizde MAC adresi filtresi olmadığından emin olun. Bu işlem için modeminizin üzerinde yazan (internet sağlayıcı) firma ile görüşebilirsiniz. (Örnek: TTNET, superonline vb)
 

Bu makaleyi faydalı buluyor musunuz?
İlgili Makaleler
Daha Fazla Arayın