Sayfanın başına ulaştınız.

Fırın koku yapıyor

Beko fırınınız kullanım sırasında bazı beklenmedik davranışlar sergileyebilir ve ortaya çıkan problemler ürününüzden tam olarak fayda almanıza engel olabilir.

Yardım mı gerekli?

Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.

Teknik Destek ve Servis Randevusu


İlk kullanımda koku ve duman geliyorsa

Fırınınızın ilk kullanımında koku olması gayet normal bir durumdur. Fırının tüm aksesuarlarını ve tepsilerini çıkarıp boş olacak şekilde  maksimum sıcaklıkta 30 dakika çalıştırın. Sonrasında fırını kapalı konuma getirin. Soğuduktan sonra içini ıslak bir bez veya sünger ile temizleyin temizledikten sonra mutlaka  kurulayın.

Mümkünse her kullanımdan sonra, yoksa sık sık fırın içi temizliğinin mutlaka yapılması gerekmektedir. Aksi takdirde zamanla fırın içinde kalan yemek atıkları yanarak koku oluşmasına sebep olabilir. Tüm bu adımları denedikten sonra sorununun devam etmesi halinde 0850 210 0 888 numaralı Beko  çağrı merkezi hattını arayarak müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.


Kablo yanığına benzer bir yanık kokusu geliyorsa

Kablo yanığına benzer bir yanık kokusu almanız halinde  yetkili servis kontrol etmelidir. Bu durumda fırını kapalı konuma getirin. Fırının bağlı olduğu fişi ulaşabileceğiniz bir konumdaysa  fişten çekin; ulaşamıyorsanız sigortadan kapatın. Arıza kaydı için 0850 210 0 888 numaralı telefon ile Beko  çağrı merkezimizden veya +90 544 444 08 88 numaralı telefon ile Beko  Destek WhatsApp hesabımızdan destek alabilirsiniz.
 

Bu makaleyi faydalı buluyor musunuz?
İlgili Makaleler
Daha Fazla Arayın