Fırın koku yapıyor
Beko fırınınız kullanım sırasında bazı beklenmedik davranışlar sergileyebilir ve ortaya çıkan problemler ürününüzden tam olarak fayda almanıza engel olabilir.
Yardım mı gerekli?
Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.
Teknik Destek ve Servis Randevusu
İlk kullanımda koku ve duman geliyorsa
Fırınınızın ilk kullanımında koku olması gayet normal bir durumdur. Fırının tüm aksesuarlarını ve tepsilerini çıkarıp boş olacak şekilde maksimum sıcaklıkta 30 dakika çalıştırın. Sonrasında fırını kapalı konuma getirin. Soğuduktan sonra içini ıslak bir bez veya sünger ile temizleyin temizledikten sonra mutlaka kurulayın.
Mümkünse her kullanımdan sonra, yoksa sık sık fırın içi temizliğinin mutlaka yapılması gerekmektedir. Aksi takdirde zamanla fırın içinde kalan yemek atıkları yanarak koku oluşmasına sebep olabilir. Tüm bu adımları denedikten sonra sorununun devam etmesi halinde 0850 210 0 888 numaralı Beko çağrı merkezi hattını arayarak müşteri hizmetleri ile iletişime geçin.
Kablo yanığına benzer bir yanık kokusu geliyorsa
Kablo yanığına benzer bir yanık kokusu almanız halinde yetkili servis kontrol etmelidir. Bu durumda fırını kapalı konuma getirin. Fırının bağlı olduğu fişi ulaşabileceğiniz bir konumdaysa fişten çekin; ulaşamıyorsanız sigortadan kapatın. Arıza kaydı için 0850 210 0 888 numaralı telefon ile Beko çağrı merkezimizden veya +90 544 444 08 88 numaralı telefon ile Beko Destek WhatsApp hesabımızdan destek alabilirsiniz.