Bulaşık makinesinin programı takılı kalıyor
Beko bulaşık makineniz seçtiğiniz programda takılı kalması gibi bir durumda aşağıda size önerdiğimiz adımları takip ederek bu konuya çözüm bulabilirsiniz.
Yardım mı gerekli?
Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.
Teknik Destek ve Servis RandevusuBulaşık makinenize su gelmiyor olabilir ya da makinenin kapağı yerine tam olarak oturmuyor olabilir. Öncelikle bu adımları kontrol edin. Hala çalışmaması halinde mevcut yıkama programını iptal edin ve yeni bir program vererek deneyin. Sorununuzun devam etmesi halinde 0850 210 0 888 numaralı telefon ile Beko çağrı merkezimizden veya +90 544 444 08 88 numaralı telefon ile Beko Destek WhatsApp hesabımızdan destek alabilirsiniz.
Yıkama iptali
Makinenizi açma-kapama düğmesinden açın ve elektrik geldiğinden emin olun. Makinenizde tuşların olduğu bölümün üzerinde yer alan Başla/İptal yazan düğmeye parmağınızı 3-4 saniye basılı tutun. Yıkama/Kurutma ışıkları yanıp sönecektir. Yaklaşık 2 dakika içinde "Bitti" ışığı yanacak ya da ekranda "End" yazısını göreceksiniz. Sonrasında yeniden program seçip makinenizi çalıştırın.
Program iptali
Su akışı kontrolü
Bulaşık makinenize yeterli su gelip gelmediğini kontrol etmek için, herhangi bir musluğu açarak su akışını kontrol edin. Su az akması halinde akışın normale dönmesini bekleyin. Su akışı normal olmasına rağmen problem devam ediyorsa, makinenin arkasındaki hortumların düzgün olup olmadığını kontrol edin ve hortumlarda kıvrılmış halde olması durumunda düzeltin.
Sepet yükleme kontrolü
Makinenin sepetlerine kapağının kapanmasını engelleyecek şekilde yükleme yaptıysanız kapak kapanmayabilir. Bunun için kapağın tam olarak kapanıp kapanmadığını kontrol edin.
Bulaşık yerleşim düzeni (alt kat)
Bulaşık yerleşim düzeni (üst kat)